Saturday, April 14, 2012

Simple & Classic outfit!

Outfit Simples & Clássico!

Hi dear readers,
This was my outfit of yesterday: my white lace dress ( that I wear many times!) combined with a shirt, blazer and shoes in blue tones and the a camel belt!
Unfortunately I left my new Purificación García navy blue bag on the car ( which never happens ), so I can't show this time! It's perfect! :)

Olá queridos leitores,
Este foi o meu outfit de ontem: o meu vestido branco de renda ( que uso imensas vezes!) conjugado com a camisa, o blazer e os sapatos em tons de azul e um cinto camel! 
Infelizmente deixei a minha nova mala azul da Purificación García no carro ( o que nunca acontece), por isso não vos posso mostrar desta vez! É perfeita! :)

...................................................................

Blazer / Blazer ( Zara )
  Dress / Vestido ( Primark)
  Shirt / Camisa ( H&M) 
Belt / Cinto ( Zara )
Heels / Salto ( Parfois )
Earrings / Brincos ( Purificación García )
Necklace / Colar ( Claire's )
Bracelets / Pulseiras ( Tous, Bimba&Lola, Vintage )
Watch / Relógio ( Casio )

 






Have you noticed the little book that I have in my hands?
Repararam no pequeno livro que tenho nas mãos?

 It's the GLOBE Sring-Summer 2012 Lookbook!
I took these photos so you can peek the inside

É o Lookbook Primavera-Verão 2012 da marca GLOBE!
Eu tirei estas fotografias para que possam espreitar o seu interior!

This Portuguese brand charmed me! :)
Esta marca Portuguesa encantou-me! :)




...........................................................................

I hope you like this photos! 
Espero que gostem das fotografias!

I with you a wonderful weekend! :)
Desejo-vos um fim-de-semana fantástica! :)

Comment Please!
Comentem!

by Fi

29 comments:

  1. Replies
    1. Thank you Domi! :)

      I will check out our blog!

      Delete
  2. Acabei de descobrir seu blog, eu adoro o seu estilo ... e eu ainda estou em Chicisimo ... e agora eu ainda estou aqui ... convido-vos a olhar para o meu blog, e se você gosta siga-me, comentários assim compartilhar, eu amo ler, e responder a todas .... Eu espero que você ...
    beijos
    Gigi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigada GiGi! :)

      Irei passar com certeza no teu blog! :)

      beijinhos

      Delete
  3. Adorei o outfit :) e tu és linda

    http://dearsweetness.blogspot.pt/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigada Carina!

      Vou passar pelo teu blog! :)

      beijinho

      Delete
  4. You look beautiful!! I love the lace with a blazer. If you have a moment, I would love your opinion on my latest post.

    Love from South Africa

    http://arumlilea.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. bonito look!!!!te sigo
    elarmariodemamen.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. amazing look, just great ... if you like fashion then check out my blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Ilona :)

      I will check out you blog! :)

      Delete
  7. Estás muy bonita!!
    Te sigo desde ya!!
    Visita mi blog cuando gustes!!
    Besitos desde Uruguay!
    http://vestidaparaelexito.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. great photos :)
    i love it!
    fantastic album!

    xoxo, Florencece

    ReplyDelete
  9. Que guapa, me encanta el vestido =)

    Besitos
    Beatriz de http://feel-the-elegance.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gracias Beatriz! :D

      Me gusta mucho tu blog!

      Delete
  10. tens um cabelo perfeito :O

    http://tarasneurasmanias.blogspot.pt/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...